همه ما یک مرورگر وب مورد علاقه داریم. در مورد بیش از 71٪ از کاربران اینترنت، کروم است و اگر چه اجازه می دهد ما به مرور وب، پسوند Chrome اجازه می دهد تا ما خیلی بیشتر انجام دهیم! کمک به شما برای تمرکز، گرفتن تصاویر، مشاوره با یک فرهنگ لغت، در میان دیگران، نمونه هایی از چیزهایی است که می توانید با پسوندهای رایگان Chrome انجام دهید که به شما کمک می کند تا زمان و تلاش خود را صرفه جویی کنید. تمرکز بر آنچه مهم است: کار شما!

آیا می خواهید مثال های واقعی از پسوندهای Chrome؟ امروز، ما 10 لیست برتر از بهترین افزونه های گوگل کروم را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا بهره وری خود را افزایش دهید.


1. Start.me

همه موارد مورد علاقه خود را در یک مکان


Start.me پورتال شخصی نهایی است که در یک مکان جمع شده است. با افزودن تمام موارد دلخواه خود و صفحات وب اغلب بازدید شده، تب اصلی خود را سفارشی کنید. شما همچنین می توانید یک خوراک خبری محلی، آب و هوای زنده، دفترچه یادداشت و فهرست کارهای خود را اضافه کنید. از لحاظ مولد بیشتر و همیشه با start.me صرفه جویی کنید

2. شتاب

برای شروع روز مناسب


این فرمت جایگزین صفحه اصلی شما با تصویر الهام بخش است که روزانه تغییر می کند و پیام شخصی نیز تغییر می کند. تنظیم یک هدف، اضافه کردن آب و هوای محلی و لیستی از لینک های اغلب بازدید شده برای شروع موثر تر به روز خود را!

3. Assistant.to

برنامه ریزی جلسات خود را به راحتی و به سرعت


اگر روزهای شما پر از جلسات باشد، احتمالا زمان زیادی را صرف برنامه نویسی کنید. خوشبختانه شما، Assistant.to زندگی خود را با ارائه یک ماژول برنامه نویسی که به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم تقویم گوگل خود را در صندوق پستی خود را مشاهده کنید برای انتخاب برنامه های در دسترس است که مناسب هستند!


4. OneTab

برای کاهش زبانه ها


اگر روز خود را در وب بیدار کنید، احتمالا تکه تکه ها را جمع می کنید و البته سرعت مرورگر شما از عواقب آن رنج می برد!


OneTab به شما امکان می دهد تمام زبانه های خود را به یک لیست کاهش دهد. هنگامی که شما مجددا باید به این برگه ها دسترسی داشته باشید، شما می توانید آنها را به صورت جداگانه یا همه در یک بار بازگردانید. این فرمت همچنین اجازه می دهد تا شما تا 95٪ از حافظه مرورگر خود را ذخیره کنید، که همچنین سرعت مرور را بهبود می بخشد!

5. تمرکز

برای ماندن و متمرکز شدن


تداوم بخشی از زندگی ما است و این روزها بیشتر از همیشه است. فرمت Stay Focused به شما امکان محدود کردن دسترسی زمان صرف شده در وب سایت های خاص را میدهد. هنگامی که این زمان بالا می رود، شما تا پایان روز قادر به بازدید از این وب سایت نخواهید بود، بنابراین شما می توانید به طور کامل در کار خود تمرکز کنید!


6. فرهنگ لغت گوگل

برای یک فرهنگ لغت عملی در همه زمان ها


به عنوان مثال، این فرهنگ لغت بسیار مفید خواهد بود، به عنوان مثال به راحتی می توان تعریف کلمات را که در ایمیل دریافت می کنید می دانم. افزونه دسترسی فوری به تعریف کلمه ای که شما برجسته می کند را فراهم می کند. این به شما این امکان را می دهد که با همکارانتان حرفه ای تر ارتباط برقرار کنید.

7. LastPass

برای یادآوری تمام کلمات عبور خود


کاربران وب اغلب با به اشتراک گذاشتن دسترسی خود به یک حساب، در شبکه های اجتماعی، ابزار ایجاد وب سایت و خیلی بیشتر مواجه می شوند. با LastPass، فقط باید رمز عبور «master» را بخاطر داشته باشید و پسوند به طور خودکار تمام اطلاعات ورود شما را به خاطر خواهد سپرد و به صورت خودکار در هنگام ورود به یک صفحه وب، فیلدهای لازم را پر می کند. رمزهای جدید همیشه تولید می شوند که حتی امن تر می شود!


8. عکس بسیار معروف

برای گرفتن تصاویر در همه زمان ها


اگر شما مجبور به گرفتن تصاویر به طور مداوم، این برای شما مناسب است. این شما را به چندین سبک مختلف از قطعه ارائه می دهد، سپس شما می توانید حاشیه نویسی، اضافه کردن نظرات، اطلاعات تقلا، دانلود و به اشتراک گذاری با یک کلیک. پسوند نیز کاملا رایگان است!

9. لینک های من را بررسی کنید

برای بررسی لینک ها در وب سایت یا وبلاگ خود


این افزونه ایده آل برای کسانی است که وبلاگ ها، نشریات رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود دارند. این کمک می کند تشخیص لینک های شکسته. هر لینک ای که کار نمی کند، در قرمز برجسته خواهد شد، بنابراین شما می توانید آن را حذف یا ویرایش کنید.


10. انتخاب رنگ

همیشه رنگ های مناسب را انتخاب کنید


شما یک طراح وب هستید؟ یا فقط در مورد رنگ ها پرشور است؟ با انتخابگر رنگ، می توانید رنگ های دقیق را برای کار خود تعیین کنید و کد خود را با کشیدن و کشیدن جمع کننده خود بر روی رنگ دلخواه بدانید!


چه افزونه هایی از Chrome استفاده میکنید؟