ما خبر خوبی برای همه کاربران WebShe داریم! ما به سختی کار کرده ایم تا با بهینه سازی تجربه کاربر، داشبورد جدیدی را به ارمغان بیاوریم و از نتیجه بسیار افتخار می کنیم! در اینجا یک مرور کلی به شما می دهد تا بتوانید از ویژگی های بسیاری از آن استفاده کنید.

هنگام ورود به حساب کاربری خود، روی دکمه "مدیریت" در وب سایت خود کلیک کنید. خوش آمدید، شما هم اکنون در داشبورد جدید خود وارد شده اید!

ابتدا در بالا سمت چپ، آمار سایت شما را مشاهده خواهید کرد: بازدید و بازدید از صفحه. برای آمار دقیق، شما مجبور خواهید بود به یک طرح حق بیمه تبدیل شوید! در سمت راست، شما یک چک لیست از 10 مرحله برای به دست آوردن دید و بهبود SEO شما. همچنین در این ستون است که شما به داده های وب سایت خود دسترسی دارید: ایمیل ها، فرم ها و پاسخ های نظرسنجی.


ویژگی های جدید

تجزیه و تحلیل وب سایت شما (SEO): از این ویژگی برای تجزیه و تحلیل سایت خود به سرعت استفاده کنید. بلافاصله اگر سایت شما در موتورهای جستجو قابل مشاهده است، ببنید.

صفحه شریک: به سرعت به صفحه شرکای ما دسترسی پیدا کنید تا ابزارها و شرکت های اعتماد را که مکمل WebSelf هستند کشف کنید!

یکی دیگر از ویژگی های جدید: ما با افزودن دکمه ها برای دسترسی سریع به وب سایت های دیگر، تجربه کاربر را بهبود داده ایم. اگر شما چندین سایت دارید، فقط روی فلش کنار نام وبسایت خود در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. سپس می توانید وب سایت های مختلف خود را به راحتی مدیریت و ویرایش کنید.

همچنین، با کلیک کردن بر روی سه نقطه کوچک، در سمت راست، شما همچنین می توانید آدرس وب سایت خود را ویرایش، کپی آن (تکراری)، انتقال آن یا حذف آن.



آیا این داشبورد جدید را متوجه شدید؟ شما چی فکر میکنید؟