این روزها داشتن یک وبسایت موثر همراه برای موفقیت شما در وب ضروری است. خوشبختانه برای شما، WebSelf به صورت خودکار نسخه PC از وب سایت شما را به یک نسخه تلفن همراه متصل می کند، اما هنوز هم تعدادی از تنظیمات سریع شما می توانید انجام دهید تا آن را به سطح بعدی برسانید! در اینجا پنج نکته که میتوانید انجام دهید، زیر یک ساعت، به راحتی و به صورت رایگان است!

1. اطمینان حاصل کنید که گزینه نمایش تلفن همراه فعال است.

این گزینه به صورت پیش فرض در سایت وب سایت شما فعال خواهد شد، اما ممکن است به طور تصادفی غیرفعال شده باشد. اگر این گزینه غیرفعال شود، وبسایت شما برای تلفن همراه بهینه نخواهد شد و بسیار کوچک ظاهر می شود که تجربه کاربر بسیار خوبی را ارائه نمی دهد.

2. نوار ابزار را به راحتی قابل دسترسی است.

گزینه ی نوار ابزار را فعال کنید تا اطلاعات تماس خود را در پایین صفحه وارد کنید. این مشتریان شما را به تماس با شما دعوت می کنند، به راحتی و بدون نیاز به بازدید از صفحات دیگر. این گزینه ایده آل است اگر می خواهید اطلاعات مربوط به تماس خود را از ابتدا مشخص کنید.


3. سفارشی رنگ نوار ناوبری برای یک نگاه هماهنگ.

نوار ناوبری منوی کامل خود را بر روی نسخه تلفن همراه می گیرد، بنابراین مهم است که آن را بصری با بقیه وب سایت شما متصل شود. در منو، در سمت چپ، می توانید رنگ پس زمینه و همچنین رنگ متن را انتخاب کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که محتوا در ترتیب است.

سپس، یک سفر سریع از نسخه تلفن همراه برای دیدن اینکه آیا برخی از مناطق ممکن است در جای اشتباه است. حتی اگر WebSelf به طور خودکار مناطق را به ترتیب قرار می دهد، ممکن است برخی از خطاهای کوچک رخ می دهد، به ویژه برای مناطق که در کنار یکدیگر هستند. برای قرار دادن آنها در جهت درست، روی آنها کلیک کنید و بکشید تا آنها را به راحتی دوباره مرتب کنید. فراموش نکنید که وب سایت خود را ذخیره و یا دوباره منتشر کنید.


5. تنظیم اندازه قلم برای خوانایی خوب.

هنگام مرور وب سایت خود، عناوین یا متون را علامت بزنید و اندازه خود را تنظیم کنید تا به وضوح قابل مشاهده و قابل خواندن باشد. اگر شما نیاز به ویرایش متن دارید، روی متن مورد نظر خود راست کلیک کرده و گزینه Change Font Size را انتخاب کنید. برای تنظیم متن به اندازه مورد نظر از انتخابگر استفاده کنید.

6. محتوای بی فایده را حذف کنید

پس از تنظیم وب سایت خود به یک نسخه موبایل، ممکن است متوجه شوید که برخی از مناطق یا محتوای مناسب برای تلفن همراه نیستند یا به سادگی مربوط به آن نیستند. در این مورد، شما می توانید تصمیم بگیرید که آنها را در نسخه موبایل نمایش ندهید. برای انجام این کار، روی منطقه مورد نظر کلیک کنید و منوی ویرایش را نمایش دهید. در پایین پنجره پنجره، یک آیکون تلفن را مشاهده خواهید کرد، فقط روی یک بار کلیک کنید و در تلفن های همراه نمایش داده نمی شود.