برخی از بازیکنان کلیدی در جهان امروز مانند یوتیوب، گوگل، فیس بوک، نام چند نفر را در حدود 15 سال پیش وجود ندارد. و یکی از چیزهایی که همه این بزرگواری ها را به هم متصل می کند، نمونه محصول آنهاست. به طور کامل بر اساس محتوا، این شرکت ها استفاده باور نکردنی از عصر دیجیتال برای کسب درآمد از کسب و کار خود را.

چند دهه پیش، اگر مردم بخواهند اطلاعات یا تحقیق در مورد هر موضوع جمع آوری کنند، کتابخانه ها تنها منبع قابل اعتماد بودند. با این حال، امروزه، با تکامل اینترنت، اطلاعات تنها یک شیر یا کلیک فاصله است. دستگاه های سنی جدید مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها ظرف چند ثانیه به دسترسی به اطلاعات کمی دسترسی پیدا کرده اند.


کپی کادو یا خلاقیت


مصرف اطلاعات آنلاین و رشد اینترنت باعث "محتوا" پادشاه شده است. با این حال، افرادی که در پشت جلد محتوا به عنوان پادشاه هستند «نویسندگان محتوا» هستند. آنها سنگسارهای هر حضور آنلاین هستند. کلمات آنها پایه و اساس تمام مطالب منتشر شده آنلاین را ایجاد می کنند، چه این کلمات به یک ویدیو، نمایش اسلاید، پست وبلاگ، پادکست یا یک توضیح ساده از یک محصول تبدیل شوند.


جالب توجه است، لذت بردن از بازی به طور موثر با کلمات اغلب به عنوان یک کار «کپی رب» نامیده می شود، و نوشتن مطالب هنوز به دلیل ناخوشایندی در صنعت نیست. معضل بزرگتر این است که همه فکر میکنند هر کسی که با فرمان خوب بر روی یک زبان می تواند به آسانی تبدیل به یک نویسنده محتوا شود. با این حال، صادقانه بگویم، این مورد نیست. همانند هر مهارت دیگر، نوشتن مطالب در طول زمان آموخته، اصلاح و توسعه یافته است. واژه ها، هنگامی که به شیوه ای مناسب مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت نفوذ در رفتار را دارند، مردم را به انجام اقدامات ضروری هدایت می کنند و از همه مهمتر، به ایجاد عقاید کمک می کنند.

چالش


محتوا یک مولفه کلیدی است که در این عصر دیجیتال نام تجاری را در اختیار دارد. واژه ها می توانند تصویر هر نام تجاری را ایجاد یا شکستنند؛ چالش این است که واژه ها را با هم ترکیب کنیم تا بتوانند هویت نام تجاری را در ذهن مخاطب قرار دهند.


خواننده نوازنده


هنگام ایجاد محتوا، نویسندگان باید در مورد الزامات هر دو نام تجاری و مخاطبان را مد نظر قرار دهند. هنگامی که نویسندگان محتوای ارزشمندی را ایجاد می کنند و آن را برای جهان منتشر می کنند، مرحله ای را برای نام تجاری ایجاد می کنند. این محتوا در آینده صدای نام تجاری است که پس از آن پیام تبلیغاتی را به مشتریان گسترش می دهد. آنها با انگیزه از بین بردن شکاف بین نام تجاری و مخاطب خود با تقویت ارزش برند در محیطی که آن را آشنایی، طبیعی و قابل اعتماد می داند، نوشتند. هدف این است که افراد را به انجام کاری بپردازیم - برای ثبت نام، خرید، یا چیزی که به برند ارزش می افزاید.

چالش


یکی از بزرگترین چالش های مطرح شده توسط نویسندگان محتوا، تولید محتویاتی است که در صدای نام تجاری صحبت می شود. این صدای محتوا است که هر علامت را به هم متصل می کند و وام دادن صدای منحصر به فرد، اولین چالش است.


خواننده نوازنده


گرفتن صحیح حق برای جذب مصرف کنندگان بالقوه مهم است. برای نویسندگان محتوا، بودن در حالت تحقیق، ماهیت دوم است و هر نویز کمی برای ساختن نام تجاری به طور قانونی ضروری است. قطعات محتوا باید با خط ارتباطی تعیین شده توسط برند مطابقت داشته باشند و در تنهایی که خوانایی، سبک و جریان را حفظ می کند صحبت کند.