قلب هر کسب و کار در بازاریابی نهفته است. این تابع اصلی است که در رسیدن به مخاطبان هدف کمک می کند. به گفته این که برای برند برای فروش محصولات و خدمات خود، برای آنها محتوا را در اطراف کسب و کار خود ایجاد می کند که با مخاطبان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند. در دو سال گذشته، مارک های موجود در صنایع مختلف تلاش کرده اند تا محتویات مناسب را ایجاد و به بازار مناسب آن به مخاطبان مناسب دست یابند.

بازاریابی محتوا به معنی بازاریابی محتوا است. اما، محتوا (می تواند یک مقاله یا یک ویدیو یا هر پست رسانه های اجتماعی شما باشد) که می خواهید در خدمت مخاطبان مورد علاقه خود باشید، نقش مهمی ایفا می کند. برای ارتباط با خوانندگان خود، محتوای ایجاد شده شما باید با ارزش، مرتبط و سازگار باشد.


ارزشمند - افراد باید وبلاگ یا ویدئو سرگرم کننده خود را پیدا کنند. باید جذاب باشد مردم پس از گذر از محتوا باید احساس کنند که چیزهایی را یادآوری می کنند که شاید با زندگی آنها تفاوتی داشته باشد!


مرتبط - محتوای شما باید به منافع مصرف کننده شما پاسخ دهد. این باید مربوط به دسته کسب و کار شما باشد و در عین حال باید با جمعیت جمعیت افرادی که محتوا را مصرف می کنند ارتباط برقرار کنید. هدف باید کسب خوانندگان وفادار از مطالب شما باشد که به نوبه خود شما را به طرفداران نام تجاری می برد.


سازگار - یک نام تجاری باید سعی کند خط ارتباطی مشابه در محتویات محتوا را حفظ کند، در نتیجه حفظ وضوح محتوا و هویت نام تجاری. این باعث می شود که نام تجاری خود را در طول زمان افزایش دهید.


در نهایت، اگر محتوا مشتری شما را کلیک کند، یک عمل مشتری با سودآوری در اختیار شما قرار می گیرد!


یک نظرسنجی در مورد تصمیم گیرندگان کسب و کار نشان می دهد که 80 درصد ترجیح می دهند که در مورد خرید آینده از مقالات، و نه از تبلیغات، تحصیل کنند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که 70 درصد مردم فکر می کنند که محتوا باعث می شود آنها احساس نزدیکی نسبت به نام تجاری / شرکت داشته باشند و 60 درصد مردم فکر می کنند که محتوا به آنها کمک می کند تا تصمیمات بهتر را خریداری کنند.


از این رو، بازاریابی محتوا قطعا می تواند تعویض بازی باشد! اما، برای به دست آوردن بهترین از آن، شما باید با آخرین روند بازاریابی محتوا کامل و آنچه که برای شما مفید است.

افزایش استراتژی بازاریابی محتوای مستند شده

سودمند برای مشتریان B2B


همانطور که در CMI و گزارش بازاریابی B2B آن، 41٪ بازاریاب محتوا دارای استراتژی در ذهن هستند، اما به درستی مستند نشده اند. به بسیاری از استراتژی بازاریابی محتوا مستند شده و به همان اندازه استراتژی خود اهمیت دارد.


این اطلاعات به طور منظم از اهداف اهداف کسب و کار شما به طور منظم ارائه می دهد. این اجازه می دهد که نویسندگان شما به استراتژی برنامه ریزی شده برسند و برنامه ای کوتاه مدت را اتخاذ نکنند.


 


ظهور محتوا بصری

سودآور: مشتریان B2B و B2C


از آنجا که موتورهای جستجو در خواندن و تجزیه و تحلیل تصاویر بهتر می شوند، تعیین توزیع وب سایت آسان تر شده است. بازاریابها به آرامی باعث ایجاد تصاویر با کیفیت و جذاب برای مخاطبان خود می شوند. از الگوهای رفتاری تا GIFs و infographics، می توانید بیشتر از محتوای بصری در آینده آگاهی داشته باشید!


 


ایجاد محتوای خاص محصور

سودآور: مشتریان B2B و B2C


با توجه به این که مشتری هر ساله کوتاه تر و کوتاه تر می شود، نوشتن مقالات مخصوصا در مورد طاقچه شما می تواند به شما در ایجاد خوانندگان بیشتر محتوای شما کمک کند و در نتیجه افزایش ترافیک را افزایش دهید.


به عنوان مثال: به جای گفتن 'چگونه برای تولید ترافیک آنلاین'، شما می توانید با نوشتن 'چگونه برای تولید ترافیک از' فیس بوک 'بهتر است.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

سودآور: مشتریان B2B و B2C


محتویات مانند پست ها، توییت ها، بررسی ها، تصاویر و غیره ایجاد شده برای یک مخاطب با نام تجاری، نتایج فوق العاده ای را در سال 2016 به ارمغان آورده است. بازاریابی محتوا در یک وب سایت خوب و به اشتراک گذاری اجتماعی آن به شما امکان دسترسی خوب و افزایش تعداد شما را از دیدگاه SEO نیز می دهد.


85 درصد از مردم به محتوا توسط افراد دیگر، و نه تنها مارک ها اعتماد دارند. شما می توانید تعداد زیادی از مارک ها را در استفاده از چنین تاکتیک های بازاریابی محتوا برای ایجاد اعتماد با مخاطبان خود خلاق تر کنید.


 


بازاریابی نفوذگر / رهبری اندیشه

سودمند برای مشتریان B2B


در چند سال گذشته، محبوبیت خود را در بین مارک های بزرگ افزایش دادیم و به دنبال افزایش ارتباط آنها با مخاطبانشان بودیم.


بر اساس یک مطالعه که توسط TapInflence و Nielsen انجام شد، بازاریابی اثرگذار منجر به 11 برابر ROI تبلیغات سنتی سالانه می شود، در نتیجه آن را یکی از مفیدترین انواع بازاریابی در بازار رقابتی امروز می داند.


مشهور شدن افراد مشهور به عنوان تأثیرگذار برای بازاریابی، آخرین روند است و قطعا کمک به برندها در جذب بیشتر تعامل است. صحبت از آن، AdLift Yral را معرفی کرده است که در آن ما 3 نفره نفوذگرها را از سراسر جهان جمع آوری کرده ایم. مهم نیست که مارک شما چه اندازه یا کوچک است، ما در اینجا برای افزایش میزان موفقیت شما به صورت غریبی هستیم!


به این ترتیب، روند انتخابی کاملا به شما بستگی دارد. من پیشنهاد می کنم که یک روند جدید را واقعا شروع کنید. شما می توانید این گام را به سوی مبارزات بازاریابی موفق خود بردارید. از چاپ به دیجیتال، سفر طولانی شده است! اما، دیجیتال است که اینجا بماند. با استفاده از تاکتیک های قانونی، مطالب خود را به مخاطبان مناسب ارسال کنید، از طریق کانال های مناسب و سپس، محتوای خود را به صحبت کردن ادامه دهید.