کار در یک شرکت بازاریابی دیجیتال که سریع رشد می کند، من همکاران متعددی دارم که در این شرکت کار خود را انجام می دهند. بسیاری از این افراد در آخر هفته یا بعد از ساعت کاری کار می کنند. خوشبختانه، برای تیم من، با وجود فشار کاری، این نوع اختصاص دادن وقت هرگز وجود نداشته است.



به تازگی، من یک همکار پیدا کردم که سرانجام به این شلوغی اعتراف کرد و چطور دوستش داشت. به جای استدلال و یا مقابله با دیدگاه او من فکر کردم، "چیزی شبیه به من اتفاق می افتد؟" "آیا تیم من تا به حال به انجام غیر قابل تصور (بله در تعطیلات نوع تابو با ما)؟"

پاسخ من به شک و تردید این است که «نه در یک زمان نسبتا طولانی». از آنجایی که من و همکارش هر دو به این نتیجه رسیدند، او از این سوال واضح به من پرسید «چگونه؟»


هیچ پاسخ مستقیم وجود ندارد، ما چیزهای زیادی برای اطمینان از این «لوکس» انجام می دهیم. همچنین، من به هیچ وجه احساس نمی کنم که ما هر کاری را که ممکن است انجام دهیم یا راه دیگری وجود ندارد. در واقع، تمام تیمم و من از این واقعیت آگاه هستند که ما ممکن است فقط چیزهایی را که مناسب برای انجام دادن هستند، برداشت کنیم.


هر چه که باشد، به ما کمک می کند تا در تعطیلات آخر هفته و بعد از ساعت اداری، آرام باشیم. امیدوارم این فعالیت های کوچک نیز به شما کمک کنند. با این حال، اگر شما یک نویسنده کسب و کار هستید یا در پروفایل پروفایل ops، این مراحل بیشتر مرتبط است.


اولویت بندی اولویت اول است


الیزابت گریس سوندرز [1]، در مقاله خود [2] در HBR Ascend، HBR، فعالیتهایی را که اغلب به خوبی انجام می دهند، به خوبی نشان می دهد. او به سطح پیشرفته «اولویت بندی» می رود. در حالی که همه ما می دانیم که این مهم است، ما اغلب با آن مبارزه می کنیم، "بر اساس این مبانی، من این را بیش از دیگران قرار می دهم" یا بیشتر، "همه چیز به همان اندازه مهم است".


الیزابت برای حل این معضل در اولویت بندی قرار می گیرد. او تمام فعالیت ها را به سه سطر طبقه بندی کرده است:


فعالیت سرمایه گذاری

فعالیت خنثی

فعالیت بهینه سازی

فعالیت های سرمایه گذاری آنهایی هستند که انتظار می رود ارزش بالایی را برای شما یا مشتری شما برای کمال به کار می برند. بنابراین، ممکن است بخواهید زمان بیشتری را صرف چنین فعالیتهایی کنید. به عنوان مثال، عرشه ارائه کسب و کار برای یک مشتری جدید که تیم شما در حال تلاش برای ورود به آن است.

از سوی دیگر، فعالیت های خنثی فقط باید به اندازه کافی انجام شود. به عنوان مثال، ارسال PPT به همتایان خود را برای بررسی.


بهینه سازی فعالیت ها، در نهایت، آنهایی هستند که تنها زمان با ارزش خود را صرف می کنند که شما در فعالیت های سرمایه گذاری صرف کرده اید.


راهنمایی طرفدار: صرف زمان با خود و اعضای خانواده خود نیز یک فعالیت سرمایه گذاری است، بیشتر از آن استفاده کنید. (الیزابت سوندرز نیز به آن سوگند می خورد، اما من می گویم این فقط یک تصادف است.)


تمرکز دوم به هیچ کدام نیست


تعداد زیادی از سازمان های دهلی نو NCR (یا در سراسر هند) دارای شش روز کاری در یک هفته هستند. خوشبختانه، در سازمان ما، مدیر عامل ما و موسس موسسه آقای پراسانت پوری [3]، افکار مختلفی دارد. در یک جلسه مانند، که برای بحث در مورد برخی از پروژه های گیر افتادن نامیده می شد، روشن ساخت که "اگر شما نمی توانید کاری را ظرف پنج روز هفته انجام دهید، نمیتوانید آن را در شش روز در هفته تمدید کنید . '


من دیگر نمی توانم موافقم، می توانیم زمان زیادی صرف کنیم که در انجام کارهایمان دوست داشته باشیم، هر جا که سرمایه گذاری و بهینه سازی فعالیت ها باشد. اما، در پایان روز بازده باید سرمایه گذاری زمان و تلاش را توجیه کند.


همه چیزهایی که فقط برای سرمایه گذاری لازم است مورد نیاز است، کمی تمرکز از طریق روز است. بهترین نمونه های این فعالیت را می توان در فرهنگ کار ژاپنی یا آلمانی پیدا کرد. هنگامی که در دفتر هستید، در دفتر باشید. هنگامی که در ایستگاه کاری خود را در کار خود را.


برنامه ریزی پیشرفته و برنامه ریزی شده است

یا به سادگی در شکل زیر از تحقیق McKinsey نگاه کنید:

"بدیهی است، برنامه ریزی باید در پیش باشد، در مورد این چه جدید است؟" شما درست است، هیچ چیز جدیدی در آن نیست. با این حال، من در مورد برنامه ریزی منظم در اینجا صحبت نمی کنم. برنامه ریزی پیشرفته که ما در نوشتن مطالب در AdLift انجام می دهیم جایی بین برنامه ریزی منظم و برنامه ریزی است.


آنچه که ما انجام می دهیم، تا حدی از صفحه Activity Sheet IBM نیز الهام گرفته شده است. کسانی که در مورد برگه فعالیت هفتگی آی بی ام تجربه کرده اند یا می دانند ممکن است تصویر داشته باشند. برای کسانی که این کار را نمی کنند، این یک فعالیت اجباری برای هر فروشنده در IBM است. اگر چه، نوع مدرسه قدیمی، آن لعنتی موثر است.


ما در ابتدای هر ماه یک برنامه فعالیت ماهیانه ایجاد می کنیم و سپس با تنظیمات ایجاد برنامه های فعالیت هفتگی را انجام می دهیم. برگه فعالیت ما در هفتگی شامل تخصیص آزمایشی وظایف به همه اعضای تیم برای هفته است. هر، معاون مدیر مسئول ایجاد و اجرای ورق در آغاز هر هفته است. این مزایای متعددی را ارائه می دهد:


ما می دانیم که چه زمانی و چه از نتایج ارائه شده ما

هر متصدی در تیم می داند چه چیزی از هفته آینده انتظار می رود

ساعتهای بیشتر انسان در اجرای ارقام صرف زمانبندی شدهاند، چون متمرکز است

برنامه ریزی دیکتاتوری نیست، در عوض، شامل هر فرد همکاری کننده نیز می شود (خواندن نیازهای اقامت، تعهدات خانوادگی و غیره). بنابراین، هر کس بخشی از آن است.

داشبورد باز برای همه قابل دسترسی است


دانستن آنچه که شما باید انجام دهید کافی نیست هنگامی که اهداف تعیین می شود و توپ تنظیم می شود، شما باید بدانید که پس از هر زمان و هر زمان آن را رسیده است. بنابراین، ما یک داشبورد ایجاد کردیم. داشبورد برای همه همکاران و مدیران باز است و تقریبا در زمان واقعی به روز می شود. بنابراین، هر کس از کارشناسی ارشد به همکار می داند که چه چیزی در حال انجام است و چقدر بیشتر باید انجام شود.


بنابراین، تنظیم منابع، تکالیف ad hoc، مهم تر (کارهای خنثی یا بهینه سازی) کارآمدتر می شوند. همکاران می توانند از آزادی انتخاب منافع خود به عنوان وقت و زمان خود لذت ببرند، اما تمام فعالیت های سرمایه گذاری را می توان به موقع تکمیل کرد.