ایجاد یک ایمیل راه رفتن در پارک نیست پشت هر ایمیل فوق العاده ای که توانست توجه شما را جلب کند، استراتژی یک بازاریاب ایمیل، دیدگاه طراح ایمیل و اجرای (و آزمایش) یک توسعه دهنده ایمیل است.

در حالی که بحث در مورد استفاده از تولید داخلی ایمیل برون سپاری خانگی در خانه، باید ادامه پیدا کند، هر دو گزینه برای بازاریابان و سازمان های بدون جیب عمیق مناسب نیستند. در چنین مواردی، تنها زیبایی ذخیره برای بازاریابان ایمیل، ESP DIY است.

امروز، راهبان برخی از نور بر روی جدیدترین عضو هیئت مدیره برای پیوستن به لیست از Monks پشتیبانی ESPs - MoonMail درخشش.


برای بررسی بررسی ما از ویرایشگر ایمیل اختصاصی MailChimp،

اینجا کلیک کنید.


وبلاگ صرفا براساس تجربه کلیشه ای است که راهب ها از ESP استفاده کرده اند و به هیچ وجه بر اهداف تبلیغاتی تحت تاثیر قرار نمی گیرند.


صفحه خانگی ساده

USP MoonMail این است که آن را کاربر پسند است و این در صفحه ای است که بازدید کننده با حداقل طراحی درک می شود. به دنبال بهترین شیوه های طراحی، صفحه اصلی MoonMail CTA های مختلف را به عنوان لینک های قابل کلیک پنهان شده و تنها دو دکمه CTA به طور استراتژیک قرار داده شده است.

یکی از چیزهایی که واقعا دوستش داریم این است که برای کسانی که در مورد تلاش MoonMail مطمئن نیستند، می توانند از یک حساب آزمایشی برای تجربه کارکرد آن استفاده کنند.


فرآیند درون پردازش بسیار ساده است و نیازی به کاربر برای پرش از طریق hoops برای ایجاد یک حساب کاربری نیست. فقط با حساب Google خود وارد شوید و همه شما تنظیم شده است.


اگر چه این یک ایده نوآورانه است، MoonMail نیز باید از طریق ثبت نام از طریق شناسه های کسب و کار ایمیل و دامنه های دیگر داشته باشد.

داشبورد MoonMail

طراحی کاربر پسند همچنین به سمت داشبورد منتقل می شود. کاربر در همه زمان ها از طریق ورود به سیستم با اطلاعات از تمام جهات با بمباران نمی شود. داشبورد یک نمودار با نتایج کمپین پیشین ایمیل با زبانه های مختلف در بالای صفحه نمایش می دهد که خود توضیحی است.