برف، چراغ پری، گوزن شمالی و سانتا! با این کارها در سراسر اینترنت نشان داده می شود، ما می دانیم زمان کافی برای مبارزات بازاریابی کریسمس است. بزرگترین تعطیلات سال فقط یک ماه است و این زمان پیک برای بازاریابان برای راه اندازی کمپین هایی برای نشان دادن پیشنهادات تعطیلات برند خود و ارتباط با مشتریان، اعضا و پیروان آن است.


بازاریابان ایمیل شروع به ایجاد و ارسال ایمیل های جالب پر زرق و برق برای کریسمس برای فریب دادن پیشنهادات تجاری خود کرده اند. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما از کریسمس سال گذشته است. ما مطمئن هستیم آنها به شما ایده ها و ترفندهای آخرین لحظه کمک می کنند. و اگر هنوز شروع نکرده اید، از این نمونه های ایمیل فروش کریسمس به عنوان الهام بخش طراحی استفاده کنید.

استفاده از انیمیشن در ایمیل های خود، تقریبا 2018 است!

نام تجاری: EmailMonks

Interactivity روند پیشرفته در بازاریابی ایمیل در زمان های اخیر است. بنابراین، راهبان با ایمیل های تعاملی برای کریسمس امسال ساخته اند. با استفاده از انیمیشن کلیدی CSS و انیمیشن GIF، ایمیل به دیدگاه جشن و احساس کریسمس می دهد. ویژگی های ایمیل، عناصر بصری جذاب است که لبخند را به چهره ما می آورد.

اضافه کردن gamtion به نگه داشتن مشترکین درگیر

مارک: دو

این ایمیل از دو به طور موثر استفاده از gamating تعاملی برای اضافه کردن به احساس جشن کریسمس. نام تجاری خواسته ها را می فرستد و به مشترکان اجازه می دهد تا با ایمیل دادن با تشویق آنها به تزئین درخت کریسمس ارتباط برقرار کنند. برای بهبود اشتراک اجتماعی، برند خواستار به اشتراک گذاشتن تولیدات درخت کریسمس تزئین شده در توییتر با استفاده از #XmasHTreeMail است.

ایده های هدیه ای و راهنمایی های هدایت آسان را به اشتراک بگذارید

مارک: نایمان مارکوس

خط موضوع: کسی را فراموش کرده اید؟ برای کریسمس هدیه ای به آنها بدهید


کریسمس در مورد هدیه دادن به عزیزان بسیار است. مشترکین شما دائما به دنبال ایده ها و پیشنهادات برای هدایای کریسمس هستند.


این ایمیل از Neiman مارکوس در مورد GiftNow است، که کمک می کند تا مشترکین و خریداران هدیه در دقیقه با ایده های هدیه سرد است. خط موضوعی دلگرم کننده است و نسخه دارای یک CTA واضح است. علاوه بر این، به غیر از تصاویر محصول، ایمیل دارای یک ویدیو است که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

مارک: Woolrich

خط موضوع: فروش کلیسای کریسمس و زمستان


کریسمس انتهای سال را نشان می دهد، و این فرصتی خوب برای مشترکین و مشتریان شما است. سپاسگزاران خود را با فرستادن ایمیل های خلاقانه ای که هیچ چیزی را به فروش نمی رسانند، نشان می دهد، اما به سادگی مشتریان خود را برای انجام کسب و کار در سال گذشته، مانند این ایمیل از Woolrich، متشکرم. این ایمیل همچنین بر ترویج فروش کالاهای زمستانی تمرکز دارد. این نام تجاری پیشنهاد را در قبل از سرفایل نشان می دهد و از تصاویر جذاب برای تبلیغ فروش استفاده می کند.