شرکت آب گستران صداقت پویا در سال 1375 و با واردات و عرضه محصولات صنعتی و کشاورزی شروع به کار نمود. این شرکت با داشتن نمایندگی از برندهای معروف پمپ آب خانگی، کشاورزی و صنعتی و همچنین دیگر محصولات صنعتی مانند بوستر پمپ و دیزل ژنراتور همیشه توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

هدف اصلی شرکت آب گستران صداقت پویا همیشه کیفیت، نوآوری و جلب رضایت مشتریان بوده است.سعی ما تولید و عرضه محصولات با کیفیت و بادوام و ارایه محصولات به قیمت مناسب به مصرف کنندگان محترم بوده است. امیدواریم که با سعی و تلاشمان توانسته باشیم رضایت مصرف کنندگان محترم را جلب نماییم.

بهترین و معروف ترین پمپ آب های دنیا، پمپ آب های ایتالیایی می باشند. یکی از معروف ترین برندهای پمپ آب ایتالیایی برند پنتاکس می باشد که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همیشه همگام است. پمپ آب وظیفه انتقال و تامین آب مصرفی مورد نیاز در تاسیسات آبرسانی، اطفاء حریق، آب نماها، کشاورزی، کارخانجات و ... را بعهده دارد. بطور کلی عمل جابجایی آب و دیگر مایعات در صنایع مختلف توسط پمپ ها انجام می شود در این راستا یک پمپ آب مناسب باید علاوه بر تامین حجم آبدهی متناسب با مقدار مصرف، دارای فشار کافی جهت رسانیدن آب به محل مصرف نیز باشد.