در صنعت کده ما به فروش محصولات و خدمات مختلف مانند غرفه سازی نمایشگاه، تعمیر مبل و ساخت کانکس می پردازیم.

 

خدمات غرفه سازی

شرکت صنعت کده به عنوان طراح ساخت غرفه های نمایشگاهی در تهران و شهرستانها و نمایشگاه های خارج از کشور و با دارا بودن گرید غرفه سازی از شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی با سابقه درخشان در زمینه غرفه سازی و فعالیت های نمایشگاهی مشغول به فعالیت میباشد. کندو دیزاین با دارا بودن کارگاه اختصاصی و تجهیزات مدرن ساخت غرفه و اکیپ مجرب در زمینه ساخت غرفه در بالاترین کیفیت، کوتاه ترین زمان ساخت و هزینه تمام شده پایین و همچنین انبار مستقل تجهیزات نمایشگاهی (تجهیزات نور پردازی مدرن،مبلمان،تلوزیون شهری و..)، تمامی نیاز مشارکت کنندگان محترم را در زمینه برگذاری همایشها و غرفه سازی براورده مینماید.غرفه سازی نمایشگاهی,غرفه سازی,طراحی ,ساخت غرفه,غرفه سازی در تهران,غرفه,غرفه آرائی غرفه سازی نمایشگاه,غرفه آرایی,طراحی غرفه و غرفه سازی در تهران و شهرستان, ساخت غرفه نمایشگاه و طراحی دکوراسیون از خدمات ما می باشد.

 

ساخت کانکس

نوآوری همواره بزرگترین کلید موفقیت مجتمع صنعتی صنعتکده در تولید کانکس بوده است. طراحی و ساخت خاص ترین انواع کانکس و پیچیده ترین سازه های صنعتی رزومه منحصر بفرد ما را خاص تر کرده است. دارا بودن کارخانه مجهز ، خط تولید انبوه کانکس ، خط تولید انبوه خانه پیش ساخته ، خط تولید انبوه ویلا پیش ساخته ، بیشترین تعداد موجودی کانکس آماده تحویل ، استفاده از متریال درجه ۱ ، دارا بودن واحد تحقیق و توسعه ، تیم معماری و واحد کنترل کیفیت تنها برخی از ویژگی های کانکس های صنعتکده می‌باشد.

 

تعمیر مبل

 

مبلمان ها در انواعی که دارند تشکیل شده از رویه ها، چهارچوب و اسفنج می باشند در صورتی که چهارچوب های مبلمان ها سالم باشند می توان آنها را تعمیر کرد.

 چهارچوب مبلمان ها از جنس استیل است که بیشتر تعمیرات مبل استیل مربوط به اسفنج و رویه می باشد، بنابراین نه تنها تعمیرات مبل استیل مقرون به صرفه می باشد بلکه از هزینه های بالا برای خرید دوباره مبل نیز جلوگیری می شود.

در تعمیرات مبلمان علاوه بر خود مبل میز عسلی و دیگر میزها نیز می باشد.

 

هزینه و روش پرداخت:

جنس پارچه رومبلی، فنر، فوم های بکار رفته (موجب راحتی و سفتی مبل می شود) پدهای نشیمن و نوارها و تزئینات مبل از تنوع بالایی برخوردار هستند و در قیمت تاثیرگذار می باشند.

هزینه تعمیر مبل بستگی به بزرگی ، مدل و مورد تعمیر دارد.

هزینه خرید پارچه مبل هم بنا بر جنس پارچه متفاوت است.

هزینه کاور مبل نیز با توجه به مدل مبل، تعداد و دوبل بودن تشک آن متفاوت است.

هزینه حمل و نقل رایگان می باشد.

بازدید رایگان می باشد.

قیمت نهایی بر اساس خدمات مورد نیاز شما محاسبه و با فرستادن تصویر مدل مبل مشتری یا بازدید متخصصین مربوطه مشخص خواهد شد.

شما می توانید حین ثبت درخواست یا بعد از ثبت آن و پس از بازدید کارشناس مربوطه، به صورت آنلاین، اعتباری یا به صورت نقدی مبلغ هزینه مربوط به انجام سرویس را پرداخت نمایید.

خدمات تعمیرات صنایع چوبی:

تعمیرات کمد ، دراور ، رویه کوبی ، رنگ کاری صنایع چوبی ، تعویض پایه و دستگیره و ...

کاور کردن و بهره بردن از پیراهن مبلمان روشی است که میتواند کُهنگی مبلمان خانه را تا حد زیادی به تاخیر بیاندازد و با استفاده از آن می توان از فرسودگی و رنگ پریدگی سریع تر از موعد و یا کثیفی روکش مبلمان خانه جلوگیری کرد، علی الخصوص خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند.

استقامت پارچه و قابلیت شستشوی آن از ویژگی های مهم در انتخاب پارچه مورد نظرشما است، به خصوص آنکه با آمدن پارچه های نانو که ضدلک و ضدآب می باشند به انتخاب شما کمک بسیاری می کنند.

هزینه کاور مبل نیز با توجه به مدل مبل، تعداد و دوبل بودن تشک آن متفاوت است.