بهترین آرایشگاه های زنانه در کرج: هر خانمی برای رسیدگی به امور زیباییش لازمه که حداقل ماهی یک بار هم که شده به آرایشگاه مراجعه کنه برای همین است که آرایشگری جزء پردرآمد ترین مشاغل کشور ماست. این مطلب مخصوص خانم های کرجی است که می خوان با مراجعه به بهترین آرایشگاه های زنانه کرج زیباییشون رو کامل کنند. در اینجا بهترین آرایشگاه های زنانه کرج و بهترین کاشت ناخن در کرج رو بهتون معرفی می کنم و خدماتی که به خانم ها ارائه میدن رو برات میگم تا بنا به نیازی که داری یک آرایشگاه خوب رو از بین این سالن های زیبایی که بهترین آرایشگاه های زنانه کرج هستند انتخاب کنید.

بهترین میکروبلیدینگ ابرو در کرج: ابروها مهم ترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، روش های زیادی برای تغییر دادن آنها وجود دارد، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. اما امروز یک گزینه خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر می رسد.میکروبلیدینگ یک روش تتوی دستی نسبتا جدید است. این روش در مقایسه با روش های قدیمی و سنتی که با استفاده از دستگاه انجام می شدند، روشی نیمه دائمی است. میکروبلیدینگ با استفاده از یک تیغه بسیار نازک انجام می شود و رنگدانه ها را به داخل پوست منتقل می کند. در امریکا فردی که میکروبلیدینگ انجام می دهد باید دارای مدرک تخصصی هنر روی بدن باشد.

کاشت ناخن در کرجکاشت ناخن هم مانند خیلی چیزهای دیگر، از آن طوفان های زیباییست که بانوان کشور ما را در خود محو کرده و سیل افرادی که به گروه بزرگ ناخن کاشته ها اضافه می شوند، روز به روز در حال افزایش است. اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید. نوع پودری معروفترین نوع کاشت است که در 85 درصد ازآرایشگاه های زنانه انجام می شود. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از نیمه ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. روی ناخن مواد ضد قارچ را می زنند، بعد پودر کاشت که همان مواد دندانپزشکی است روی ناخن زده و در امتداد قالب کار می کنند و بعد از آن با سوهان برقی به ناخن شکل می دهند. برای این نوع کاشت زمانی بیشتر و سوهان کشی دقیق و حرفه ای جهت یکسان بودن 10 انگشت نیاز است. این نوع کاشت زمانبر است و در هر بار ترمیم(ماهی دو ماهی یکبار) حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان بر احتیاج به سوهان کشی دارد.