شرکت پایا گسترش یک شرکت تولید کننده بوستر پمپ در ایران است که شما می توانید به خرید بوستر پمپ آبرسانی مانند انواع بوستر پمپ دور متغیر، بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی برندهای معروف مانند بوستر پمپ پنتاکس، و دیگر انواع بوستر پمپ های معروف مانند بوستر پمپ آرسانی و آتش نشانی داب بپردازید.

بوستر پمپ ها بر اساس نوع موتور محرک آنها و همچنین کاربری شان به دو دسته، دور ثابت و بوستر پمپ دور متغیر تقسیم بندی می شوند. بوسترهای دور ثابت در سیستم های آتشنشانی و اطفاء حریق مورد استفاده دارند. بوسترهای دور متغیر در سیستم های آبرسانی و آبیاری جهت مجتمع های مسکونی کاربرد دارد. وظیفه بوستر پمپ های آبرسانی مانند بوستر پمپ آبرسانی پنتاکس دور ثابت نگهداشتن فشار سیستم بالاتر از میزان فشار حداقلی است که برای دبی مورد نیاز است. این بوستر پمپ ها در همه ی سیستم های آتشنشانی و در برخی از موارد در سیستم های آبرسانی استفاده می شود و خرید آن بسیار زیاد است. بوستر پمپ آبرسانی برای افزایش فشار در سیستم های انتقال مایع استفاده می شود، یا برای کاربردهای خاص، توسط سیستم هایی که نیاز به فشار بیشتر دارند و برای افزایش فاصله مورد نیاز حمل مایع، با فشار در گردش استفاده می شود. پمپ های تقویت کننده به طور معمول در سیستم های تصفیه و انتقال آب شهری و استفاده می شوند. پمپ های تقویت کننده نیز برای پمپاژ آب به ارتفاعات بالاتر از قبیل مخزن های بلند، برج های آب و ساختمان های بلند هم استفاده می شوند.

بوستر پمپ دور متغیر دستگاهی است که باعث کنترل بهینه مصرف انرژی برق و تأمین فشار ثابت و متناسب با نیاز مصرف کننده در ساختمان می‌شود. هر چه که ساختمان‌ها به سمت آپارتمانی شدن پیش می‌روند، مسئله آبرسانی به تمامی واحدهای آن بیشتر از گذشته مورد اهمیت قرار می‌گیرد. استفاده از بوستر پمپ، روشی است که امروزه برای آبرسانی واحدهای یک مجتمع مسکونی به کار گرفته می‌شود. در واقع بوستر پمپ شامل چندین پمپ موازی است که با باعث افزایش فشار آب می‌شود؛ اما مشکلی که اکثر ساختمان‌های مجتمعی دارند، نبود تنظیم فشار و جریان برق در استفاده است. برای خرید بوستر پمپ دور متغیر و تابلو برق بوستر پمپ دور متغیر یا استعلام قیمت بوستر پمپ دور متغیر آبرسانی، آبیاری و آتشنشانی با کارشناسان ما در پایا گسترش تماس بگیرید. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) نمایندگی فروش بوستر پمپ دور متغیر در تهران و شهرستان ها می باشد.

 

هر واحدی بسته به تعداد نفرات آن و غیره به میزان مشخصی در طول روز آب مصرف می‌کند که این می‌تواند باعث نوسان و خاموش و روشن مداوم دستگاه و در نتیجه خرابی زود هنگام آن شود. از این رو استفاده از بوستر پمپ‌های ساده که به یک باره خاموش و روشن شوند، نه تنها به صرفه نخواهد بود، بلکه باعث افزایش برق و آسیب به لوازم دستگاه می‌شود. این مسئله بیشتر از همه باید در مجتمع‌های مسکونی با واحدهای بسیار زیاد مورد توجه قرار بگیرد. برای جلوگیری از این اتفاق، بهترین راه، به کار بردن بوستر پمپ دور متغیر است.