از سال 1394 که خودروی لیفان X50 وارد بازار ایران شد به دلیل ظاهر بسیار زیبا و امکانات مناسبش به سرعت در میان ایرانیان محبوب شد. به همین دلیل هر روز افراد بیشتری به دنبال خرید لوازم یدکی لیفان X50 هستند. از این رو شرکت آریاپارت برای دسترسی راحت تر مشتریان عزیز اقدام به واردات و فروش اینترنتی قطعات یدکی لیفان ایکس 50 مانند فروش اینترنتی سپر جلو لیفان ایکس 50 در استان تهران و دیگر استان ها و شهرستان ها کرده است. شما می توانید قیمت تمامی لوازم یدکی لیفان X50 مانند قیمت سپر عقب لیفان ایکس 50 را از ما تهیه فرمایید. قطعات یدکی موتور لیفان ایکس 50 مانند چراغ جلو اصلی لیفان ایکس 50 و پیستون و رینگ ،جلوبندی لیفان X50 مانند کمک فنر، سوئیچ لیفان X50، سیبک و طبق، قطعات یدکی بدنه ماشین لیفان X50 مانند درب جلو وعقب و سپرها و آینه لیفان X50. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان X50 و یا مشاهده لیست قیمت قطعات لیفان X50 شما می توانید پس از تماس با واحد فروش لوازم یدکی لیفان X50 و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان X50 اقدام به خرید آن نمایید.

خودروی لیفان X50 یک ماشین کراس اور یا کامپکت SUV هست که در سال 2014 برای اولین بار در چین تولید شد. ماشین های کراس اور در سال های گذشته به علت زیبایی و حالت اسپرت و ارزان تر بودن نسبت به خودروهای شاسی بلند بسیار محبوب شده اند. این خودرو در سال 1395 توسط کرمان موتور در ایران تولید و مونتاژ و به بازار عرضه شد. این خودروی چهار سیلندره دارای یک موتور 1500 سی سی است که 104 اسب بخار تولید می کند.

لیفان X60 یک کراس اور چینی است که در سال 2011 در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگهای به نمایش گذاشته شد و هم اکنون در ایران توسط شرکت کرمان خودرو توزیع می شود. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان X60 و یا مشاهده لیست قیمت قطعات لیفان X60 شما می توانید پس از تماس با واحد فروش قطعات یدکی لیفان X60 و استعلام قیمت لوازم یدکی لیفان X60 اقدام به خرید آن نمایید. ماشین لیفان X60 در واقع شاسی بلند محصوب نمی شود و یک نیم شاسی است که به آن کامپکت SUV نیز گفته می شود. خودروی لیفان X60 مانند دیگر ماشین های چینی دارای مزایای این مزایا می باشد: قیمت مناسب، ظاهری شیک و امکانات فراوان نسبت به قیمت. همینطور معایب لیفان X60 مانند دیگر ماشین های چینی شامل موارد زیر است: کیفیت نسبتا پایین قطعات به کار رفته در خودروو استحکام پایین در برابر ضربه. گرچه قیمت این خودرو در مقایسه با خودروهای داخلی باعث فروش بالای آن شده است. شما می توانید قطعات مختلف لیفان X60 مانند، آینه بغل، سپرها، سوئیچ لیفان X60 و دیگر لوازم جانبی آن را از ما تهیه کنید.