در اوایل این هفته، گوگل نسخه جدیدی از "People also search for" را در نتایج جستجوی گوگل معرفی کرد. پس از بازدید از نتیجه و بازگشت به SERP، پیوندهای موجود در SERP نشان داده می شود. این علاوه بر هیجان انگیز و مفید است که لیستی از پرس و جو مربوط به گسترش جستجوی خود را.


 


ما چه می دانیم؟


Google برای شناختن و تنظیم الگوریتم های جستجوی خود برای نتایج دقیق تر شناخته شده است. از ارائه تجربه یکپارچه کاربر به رعایت نتایج جستجو، همه چیز یک همبستگی مشخص را به وجود می آورد. ویژگی جدید - "افراد نیز برای جستجو" نیز چیزی برای همه با استفاده از موتور جستجوی گوگل دارند. اگرچه هنوز مشخص نیست، بعضی از عوامل بدون شک تاثیر برند، وب سایت، کارشناسان جستجوگرها، بازاریابی محتوا و در واقع هر کسی متکی بر گوگل است.


 


میزان گزاف گویی به عنوان یک عامل رتبه بندی

گزاف گویی تنها یک جلسه یک صفحه ای در یک وب سایت است، در حالی که میزان گزاف گویی جلسات یک صفحه ای است که توسط تمام جلسات تقسیم می شوند. در کلمات فریبنده، درصد بازدیدکنندگان در یک وب سایت که پس از بازدید از تنها یک صفحه وب را ترک می کنند. میزان بازده بالا نشانه آن است که محتوا در یک وبسایت نامناسب و غیرقابل استفاده است. میزان جستوجوی یک عامل بسیار مهم در تعیین رضایت از محتوای یک وب سایت به عنوان یک پرس و جو جستجو است. با معرفی نسخه جدید گوگل - 'افراد نیز برای جعبه جستجو'، اکنون مشخص است که میزان جست و جو در هنگام رتبه بندی یک وب سایت یک عامل تعیین کننده است.


اگر یک کاربر یک پیوند را پس از یک جستجوی جستجو در Google ببیند و آن را بدون بررسی بیشتر آن باز کند، احتمال افزایش میزان جستن آن نیز افزایش می یابد. نه تنها این، همانطور که کاربر از وبسایت خارج می کند، گوگل در حال حاضر نشانگرهای مربوطه را در نتیجه نتایج جستجو شده توسط کاربر نشان می دهد.