آیا میدانستید که اغلب 12 نقطه لمسی را قبل از اینکه یک مشتری هدف در واقع محصول خود را خریداری کند، طول می کشد؟ به همین دلیل است که شما به بازاریابی نیاز دارید!

بازاریابی در AdWords در سال 2010 آغاز شد. از آن زمان به بعد، تعداد زیادی از امکانات و ویژگیهای آن را مشاهده کردیم که قدرت جدیدی برای بازاریابی داشته است. شروع به سادگی با کاربران پیشدستی که از وب سایت بازدید کرده اند برای ساختن لیست با Google Analytics برای بازاریابی پویا. این ویژگی های درخشان، فرصت های زیادی را برای تبلیغکنندگان فراهم آورده است تا مشتریان خود را با استراتژی و طراحی برنامه های بازاریابی مجدد با بهترین شیوه های ذهنی، از دست ندهند. با این حال، این پایان نیست، با استفاده از فیلم های YouTube مرحله بعدی در تکامل مجدد بازاریابی است.

هنگامی که کاربران YouTube ویدیوهای شما را تماشا می کنند و با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند، می توانید علاقه خود را به دست آورید و می توانید مجددا مشارکت کنید. این بازاریابی YouTube است. هنگامی که یک کاربر قصد یا اقدام در کانال یوتیوب یا ویدیو های خود را نشان می دهد، موتور خدمت خدمت اطلاعات شخصی را به یک لیست سفارشی ذخیره می کند که سپس برای بازتولید افراد با ارتباط نام تجاری خاص در مرحله بعد استفاده می شود. با تقویت پیام خود را با کاربران که ویدیو شما یا کانال یوتیوب را در گذشته دیدند، موفقیت در افزایش ROI بیشتر احتمال دارد.


یک لیست بازاریابی سفارشی با اتصال حساب YouTube خود به حساب AdWords شما ایجاد می شود. پس از اتصال حساب، می توانید یک لیست بازاریابی ایجاد کنید که اهدافی را برای افرادی که هر کدام از این 2 اقدام را انجام داده اند:


ایجاد لیست بازاریابی ویدیو - جمع آوری لیستی از کاربران که تماشا و تعامل با فیلم های خود را


سازمان دیده بان - کاربران که فیلم ها و ویدیو ها را در YouTube تماشا می کنند و کسانی که ویدیو را در شبکه های اجتماعی تماشا می کنند و در وب سایت جاسازی شده است

مشارکت - کاربران که به کانال YouTube خود و همچنین کسانی که ویدیوها را دوست دارند، نظر و اشتراکگذاری می کنند، اشتراک دارند

به گفته گوگل، بیش از 4 میلیارد ویدیو در هر روز در YouTube مشاهده می شود، بدین معنا، آسان ساختن یک لیست بزرگ بازاریابی از مشتریان بالقوه آسان است.

با استفاده از فهرست بازاریابی مجدد ویدیو - کاربران را در YouTube و Google Display Network هدف قرار دهید


YouTube - رسیدن به میلیونها بیننده در سراسر YouTube

GDN - کاربران را به عنوان سایت هایی در شبکه Google Display که بیش از 80 درصد از کاربران اینترنت منحصر به فرد در سراسر جهان را مرور می کنند، هدف قرار دهند

بهینه سازی با بازاریابی ویدیویی


درایو تبدیل - کاربران که با ویدیو ارتباط برقرار می کنند احتمال بیشتری برای دریافت پیام های نام تجاری بیشتری دارند. بازاریابی می تواند این کاربران را به خریداری محصولات خود بازگرداند

بهبود ROI - بازاریابی اجازه می دهد تا به مشتریان با ارزش خود برسید. این می تواند به کاهش CPA منجر شود - به طور بالقوه پایین تر از کمپین های جستجوگر یا صفحه نمایش

راه اندازی بازاریابی ویدیویی


پیوند AdWords را برای ویدیو به کانال YouTube خود پیوند دهید. اینگونه انجام می شود، اینجوری درست میشه:

چگونه کار می کند


یک لیست بازاریابی را می توان از تنها یک کانال یا ویدیو در یک کانال تک ایجاد کرد. پس از انجام این کار می توانید لیست های بازاریابی مجدد را برای رسیدن به یک مخاطب سفارشی ترکیب کنید. به عنوان مثال، بگذارید بگوییم شما یک مدل DSLR جدید را تبلیغ می کنید. شما می توانید لیست های بازاریابی جداگانه را برای رسیدن به کاربران که قبل از DSLR تبلیغ قبلی خود را مشاهده کرده اید متحد کنید، با این حال، ویدیوی شما هنوز رتبهدهی نشده است.

تعداد نامحدودی از لیست های بازاریابی می تواند ایجاد شود. شما حتی می توانید کپی هایی از لیست های پیش فرض را نیز ایجاد کنید که گوگل برای ما ایجاد می کند

همچنین لیست های بازاریابی ویدیویی را می توان برای هدف قرار دادن تبلیغات متنی استاندارد یا تبلیغات تصویر در جستجو و GDN استفاده کرد